Vandaag maak ik ruimte voor beweging. Voor in beweging blijven, iedere dag opnieuw. Soms zitten we muurvast, geklemd tussen alles wat het leven ons toebedeelt. Dat is niet mis, dat weet ik zelf ook uit ervaring. Ik weet hoe het is om in je bed te willen blijven en uit contact te gaan. Gelukkig kunnen we elke dag weer opnieuw beginnen. Maar doe het zacht, bewust en vanuit een intens vriendelijke, innerlijke houding. Dat helpt!
Ik gun jou beweging in je leven, op je eigen, wijze manier. Ik denk aan je. Zullen we het samen doen? Wat wordt jouw (volgende) stap in vriendelijk innerlijk leiderschap?
Alles komt goed